femte/oktober

Har numera två bank-konton och ett VISA-kort. Så jävla vuxen punkt S E.

Så nu har jag till och med banken på mobilen. Sjukt smidigt.
HURSOMHELST; Idag är det fantastiskt väder och imorgon skulle det inte vara lika fint. Men med tanke på att jag ska vara ute och flänga hela dagen imorgon så måste jag faktiskt tillåta mig att ta det lite lugnt idag, så jag ska lägga mig med Kat von D's bok i soffan nu och njuta lite med en kopp kaffe av att jag är härligt ledig.

IMORGON ÄR DET RIMBO MARKNAD!
Dör.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 13:53:53
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: BELLA

Men fy fasen vad ledsen jag blir över att jag inte kommer kunna gå där med dig, och bara vara sådär töntigt Rimbomarknad-glad..... I'm gonna miss you baby boo! <3

2011-10-06 @ 01:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0