fjärde/oktober

Back on the blog bitches!

Jag har just kommit ur en period av jobbande och göra-saker-varje-sekund-av-dagen. Nog för att jag älskar stressen med att vara konstant uppbokad så är det ganska skönt att sitta framför datorn och dricka en kopp kaffe. Hursomhelst har jag slutat bita på naglarna, vilket varit min fulaste ovana hela mitt liv. Är uppe i snart tre veckor. Så med ovanligt snygga händer var jag på audition för Sunwing idag, och det var så himla roligt och nu ska alla som läser det här hålla tummarna att jag går vidare i en veckas tid. Det skulle vara så himla härligt att få jobba där. Så jag hoppas hoppas hoppas. Annars är det marknad på torsdag och jag är overkliget taggad! En av de bästa dagarna på året kan ju nästan vara den första torsdagen i oktober. Imorgon ska jag vara en sån där duktig människa och gå till banken och grejer. Och ikväll börjar Desperate Housewives. Nam nam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0