nittonde/november

Idag har jag gjort himla bra saker.

Som att hämta ut ett pass.
Skaffa rör till pengar jag ska växla in.
Fyllt rören med pengar.
Köpt bläck till en skrivare.
Ätit god lunch och pratat viktigheter med en god vän.

Det enda vettiga som skulle göras idag som inte blev gjort var att boka den jävla biljettjäveln. Dock är det inte mitt fel utan resebolagets då jag inte kan skriva mitt namn ordentligt vågar jag inte boka för det var ABSOLUT NÖDVÄNDIGT (skitbra namn på en ny vodka btw) att det stod rätt och deras system hatar mig. Så imorgon ringer jag kundtjänst. Imorgon vid det här laget har jag mina biljetter. 18-11. Hell yeah.

Så det ska jag göra imorgon.
Och fota lite.
Och organisera.
Nam nam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0