tjugotredje/oktober

Taggar sönder inför en skype med Katherine ikväll, då ska vi planera massa inför min lilla gigantiska resa till Amerika. Gud i himelen, nedräkningen är liksom på 26 dagar. Vilket är ingenting.

Igår var jag på vinkväll hemma hos Malin med mycket trevligt sällskap, drack champange och åt tacos och skrattade himla mycket. Sov hos bästa Pia och idag var det frukost framför SATC och skönsång tills jag skulle till bussen och hon skulle till jobbet. Så himla fint.

Dagen fortsatte med fika hos syster, köp av hårspray och musik. Hade tänkt träna idag, men jag orkar nog inte. Kanske.

Dricker fortfarande kaffe, biter fortfarande inte på naglarna och fortfarande fastnat framför serien V. Och planerar ständigt för vilka kläder som ska få följa med till USA. Och kollar mailen 24/7.

Kom igen det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0