fjärde/september

Sen sist har jag sökt jobb, varit på inflyttningsfest och smidit planer med Blondie nere på stan. Jag har spelat piano och fotograferat alldeles för lite. Annars vill jag bland annat ha en symaskin, dj:a, ha en butikskedja och ha 4 par skor/kängor jag har kollat ut. Det börjar bli höst också. Trots att det var ganska varmt idag så kan man känna att kvällarna är kalla och framför allt, stjärnklara. Himla fint det där med höst och vinter, gällande himlavalvet alltså. Jag vill stänga in mig i ett gammalt fint hus och bara skapa saker och gå vilse i mitt hjärta en stund. Ge mig bara lite tid så ordnar sig allt. Allt ordnar sig med tiden. Jag skulle behöva rensa lite i gamla papper också, slänga bort gammalt och hitta nytt. Kanske är det det som jag ska göra idag den här söndagen, bortsett från att titta på tredje HarryP-filmen och inse att den boken är så himla mycket bättre. Älskar dock delen med tidvändaren. Det är något speciellt med tiden. Det är det verkligen.

Kommentarer
Postat av: blondie.

orka att mitt officiella namn är blondie.

2011-09-04 @ 17:54:17
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: blondie.

fml.

2011-09-04 @ 17:55:14
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0