sextinde/september

Landskapet förändrades och så gjorde jag, förvandlades till en av de vuxna och har aldrig kännt mig mer som ett vilset barn. Drömmar manades på men någonting under ytan bad mig att stoppa de i en låda ett tag, låt de vila växa dö va? Glöm det, jag ska tatuera mig och bli något stort, en rockstjärna i Hollywood eller varför inte New York. Sluta kalla mig dumdristig, kalla mig levande - en hjärtesak. Följ ditt hjärta tills du blir beroende av pengar och vår materialistiska värld så länge du kan. Glöm det, mitt hjärta brinner och jag vill göra allt jag kan, ska göra allt jag kan vill göra allt jag kan för att bli allt jag kan. Det jag inte kan lär jag mig genom mina misstag och växer med dem trots att det känns svårt att växa med ett nederlag, att drömma stora drömmar är ett nederlag varje dag men väx med det och en dag kanske du når handtaget som öppnar dörren till din min din min - min - fantastiska framtid. Som att lära sig gå på nytt på ben av glas tar jag första steget ut i livet och det känns fördjävligt men ändå fördjävla bra. Dra åt helvete och kyss mig ditt äckliga det vackraste jag sett fascinerad av människors dubbelmoral drar jag mig tillbaka för att vakna till en ny dag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0