tolfte/september

Måndag. Ny vecka nya möjligheter. Idag ska jag och Pia sätta igång och dansa igen, det kommer bli så himla roligt! Jag är taggad till tusen! Vi ska ta en F5 commercial mix-klass med Dan Gill. Så. Jävla. Taggat. Imorgon ska jag på arbetsintervju också, så det börjar flyta lite nu. Hoppas bara att det går vägen. Hehe.

Hursomhelst är vädret mest bara regningt hela tiden, vilket jag hatar och älskar på samma gång. Det är romantiskt på något sätt, men verkligheten kommer ikapp när mna måste ta hunden på promenad. Då är det bara regn. Så om en halvtimme kommer min syster hit, jag står för fikat. Sen får vi se var världen vänder. Trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0