åttonde/april

Igår var det påsk hemma i Sverige. Här nere i Egypten är det inte mycket påskharar eller målade ägg eller påskmust (PÅSKMUST!!!!!!!!!! Kan ni inte spara lite till mig mamma? Påskmust alltså?). DOCK är påsken räddad. Mamma har lagt ett påskägg på min säng så då blir det en pyttepåsk när jag kommer hem, särskilt om det också finns påskmust, haha! Men hursomhelst, efter maten skulle jg gå till Apoteket och köpa lotion men fick totalprotester från Elvira. Jag hade minsann inte tid med det. Nehe? Jaja, hursomhelst så går vi backtage och där har hon förberett genom att hon ger oss en lapp som leder till en annan som leder till en annan som leder till... ETT PÅSKÄGG FULLT MED M&M-ÄGG!!!!!!!! Åh vi blev så glada så glada! Superkvinnan räddar påsken! Så om du läser detta Elvira - TUSEN TACK!!!

Idag ska jag nog pallra mig ner till stranden innan dagens bestyr börjar. Ska bara dricka upp kaffet först och ladda inför brutal värme och stek. Man kan ju inte vara blek när man kommer hem, banne mig!

HADE ALLA FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0