sjunde/april

Har just ätit lite soppa och drickit lite kaffe och nu jobbar jag på en påse Skittles som bör vara borta innan lunch. Är jättehungrig idag. Idag har jag gått på strandpromenad också och repat med mig själv. Orkade inte ligga och steka idag för det är SÅ HIMLA VARMT nu. Helt overkligt.

Häromdagen träffade jag Klara och Linus som var på semester i Hurghada! Mycket härligt när lite hemma kommer hit, vi drack milkshake och kaffe och kollade i affärer där inga sliter i en. Det finns faktiskt en del såna också! Jag håller på och planerar helt galet mycket inför min hemkomst också, nästan alla lediga dagar här är spikade med aktiviteter och härliga projektl, så det känns som att tiden bara kommer flyga iväg nu! Helt galet.

Tjugotre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0