tjugoåttonde/december

Jag har varit sjukt oaktiv på den här bloggen på senaste tiden. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Eller, det gör jag väl egentligen inte, jag har helt enkelt inte suttit särskilt mycket framför skärmen och jag fattar verkligen inte hur man ska worka den där mobil-bloggs-appen, hur mycket jag än försöker. Det gick liksom en gång och sen bah nej. Inte riktigt ok enligt min mening, men jag och teknik har väl egentligen aldrig varit helan och halvan så att säga. 
 
Just precis nu har jag huset alldeles för mig själv över nyår. Jag har skrivit en lista över allt jag ska hinna göra innan januari stundar och tametusan det blev en del. Detaljen att januari är typ imorgon kan vi väl hoppas över? Har betalat mina räkningar nu i allafall så det var ju bra det. Punkt ett av 57 000 ungefär. 
 
Jag har börjat med något som kallas balsam-metoden också, och det är redan helt häpnadsväckande! Allvarligt talat så fattar jag inte hur jag inte har kunnat hört om det här förren nu för mitt hår mår redan så jäkla bra och är så jäkla lockigt att jag inte förstår. Annars brukar mitt hår i Sverige bli lite mer vågigt för att det inte får tillräckligt med fukt men nu jäklar är det en riktig pudel vi snackar om! Damn!
 
Har även skottat mer snö den här veckan än vad jag gjort sammanlagt i hela mitt liv. Hello sexy here I come. Man blir ju tränad i allafall. Och får pengar. Två flugor i en smäll katching! Slutat bita på naglarna har jag också gjort. Och en massa massa annat. Men det får väl komma allt eftersom. Vill ju inte att ni ska läsa ihjäl er första riktiga inlägget på hundra år.
 
18 dagar kvar.
Peace out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0