andra/februari

Nu är det februari! Om en månad och två dagar fyller jag 20 år! Helt sjukt! Jaja, hursomhelst har vi varit lediga idag och vi började dagen med att åka till en strand här i Hurghada för solning och bad i Röda Havet. Alltså vattnet här är ju så himla fint. Herregud. Så himla synd att man inte har dykarcertifikat. Men jag tror snorkeln kommer tillfredställa mina dykarnerver tillräckligt tiden jag är här, vi ska försöka komma iväg till en snorklar-ö någon dag i slutet av februari där det tydligen ska vara helt underbart att snorkla runt. Tagga det liksom! På måndag, alltså vår nästa lediga dag, ska vi till Luxor och Konungarnas dal och allt annat häftigt som finns där! TAGGA DET LIKSOM! Det kommer bli riktigt riktigt häftigt.

Efter bad och sol ville vi ha mat, så vi tog oss till ett café där vi åt pizza (ingen tomatsås men faktiskt riktigt god ändå!) och sen gick vi hem därifrån. Hemma har jag repat, duschat, skypat lite med Pia och druckit lite kaffe. Till middag var det thaimat på Thai Garden som gällde för mig och Theo, och shit va gott det var! Lite dyrare än Hard Rock, men om man vill lyxa med thai någon gång ibland är det verkligen värt de extra kronorna det kostade! Nam nam.

Nu är det kväll och jag har fortsatt repa lite och jag har druckit lite te. Och vad är nu kvar? Jo, repa. Och dricka te. Och äta chips. Och förmodligen dra några avsnitt av SATC, alternativt lyssna på Lady Gaga och skriva och kolla på inspirerande bilder av Terry Richardsson. Vi får se lite.



Har ingen bild från idag på stranden, men ni måste få se en liten glimt av vattnet. Det här tog jag för exakt två veckor sen i hamnen i Hurghada. Ni hade 15- hemma sa ni? Jaha, va härligt. (OCH rolig kuriosa. Jag kan nog med ganska stor säkerhet säga att Egyptens McDonalds är det godaste Donken jag har ätit. Vilket är sjukt. Och jävligt kul. På samma gång. Det levererar hursomhelst, ta'me fan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0