elfte/februari

Idag gick jag upp runt 09:30-tiden isch och käkade frukost (noodle n' noodle). Och kaffe. Kollade på lite serie på datorn och kollade mail och la in den rena tvätten och bäddade rent min säng. Himla bra! Lunchat på Café del Mar nere på Sheraton med Theo och fyllt på mitt internet fram t o m 18 mars. Bra drag med andra ord.



Nu dricker jag kaffe och repar inför alla hjärtans dag då vi ska köra lite extra låtar på kvällen. Hur fint som helst kommer det bli tror jag! Sen blir det till att kolla igenom kvällens shower och dra in till jobbet vid 16:45

Hoppas på att soltimmen levererar lite imorgon så man kan jobba lite på brännan också. De som varit i Egypten denna vecka har nog varit besvikna, för det har varit väldigt blåsigt och molnigt från och till. Jag måste ta och köpa mig en ball egyptisk kaffemugg också. Och en ball egyptisk sked. Och en burka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0