femte/februari

När man läser om STHLM modevecka på massa bloggar och ser bilder från GRILL på Drottninggatan. Ja, då saknar jag Stockholm en smula. Dock så hade det varit värre om det var sommar. Nu är det så himla kallt i Sverige, så när man tittar ut genom fönstret här känns det genast lite bättre. Men jag saknar er där hemma, det ska ni veta!

Vi har redan börjat planera för vad som ska hända i Svea de veckorna vi kommer hem, jag och teamet här. Vi ska bland annat till GeKås! Hur kul som helst! Men det är tre månader kvar, så nu får vi lugna oss. Det känns i allafall så himla bra med teamet här, de är hur grymma och härliga som helst och jag trivs verkligen så bra med dem! Och Pia, vi måste börja planera vår Londonresa! Nanana.

Idag är det 5e februari. Tiden går helt galet fort. Om en månad nu så packar familjen sina väskor för att komma ner hit på besök. OM EN MÅNAD! Det är liksom, ingenting! Och jag som tyckte det kändes som att det var toklänge kvar tills vi skulle ses alldeles nyss! Som sagt, tiden går galet fort. Vi kommer i allafall komma iväg till Luxor imorgon som sagt och vi är galet taggade på det! (OCH OM EN MÅNAD ÄR JAG 20 LALALA)

En sak jag verkligen har insett är brutal lyx med Sverige - rinnande vatten som man kan dricka. Här måste man göra allt på flaskvatten, kaffe - nudlar - te - JA ALLT MAN SKA KOKA! Man kan inte bara gå och ta ett glas vatten ur kranen utan man måste ta det ur flaska. Så himla mycket som är så lyxigt med att bo i Sverige, mycket saker som man bara tar för givet.

Imorgon ska jag ta med kameran till Luxor också. Måste bli mycket bättre på att fotografera här. Hade varit mycket roligare om man hade ett sån där fin kamera jag vill ha (mamma och pappa hint hint höhöh).

NU SKA JAG KLOCKAN-TOLV-SOLA LITE TIDIGARE ÄN VANLIGT! Ha'de!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det bästa på dagen är att läsa din blogg. <3

2012-02-05 @ 23:04:04
URL: http://ternstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0