nittonde/februari

Jag och Theo har kommit fram till att vi ska träna varannan dag. Hade sån brutal träningsvärk i magen igår. Herregud va bra det här kommer bli. Om vi verkligen tränar varannan dag det vill säga. Hehe.





Snart är det dags att jobba. Det här med klockan 12-solning på taket känns rätt fett. Dock måste jag snart införskaffa mig en sån där trevlig olja snart, en sån som gör en alldeles för brun för att det ska vara ok. Höhöhö. Om 16 dagar kommer min family hit, åh va jag längtar!

Imorgon är vi lediga, och då ska jag tametusan bara ta det lugnt! Hörs snart bah!

Kommentarer
Postat av: Åsa / mammma

Solskyddsfaktor 25 är bra :)

2012-02-19 @ 18:07:52
Postat av: m. marcus

Lär inte hända mamma, men jag vet att du vill det. Deep burn hawaiioil lär hända. I'm leaving Egypt like a niggah!

2012-02-20 @ 00:06:26
URL: http://headphoneflex.blogg.se/
Postat av: papps

sounds like it's gonna be nigga noodles mützell then ;)

2012-02-20 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0