sjuttonde/februari

Klockan är inte ens tolv och så mycket bra har redan blivit av. Eller, så mycket bra. Snarare en jättebra sak har blivit av. Jag och Theo har börjat vårt nya träningsliv! Hur bra som helst! Så när jag kommer hem kommer jag både vara brun OCH vältränad. Så idag har jag ätit müsli innan träningen, och nu efter åt jag en skål potatis/purjolökssoppa med hårt bröd+philadelphia och självklart en kopp kaffe på det. Och choklad. Jag tänker minsann inte slänga bort mina godsaker för att jag ska träna, nene. Det går inte!

Ska repa lite stämmor nu innan vi ska ha stämrep, och sen blir det jobbet. Har för övrigt insett hur himla fort tiden går här nere. Det är redan den 17 februari! Inte ens två veckor kvar tills det är mars! Det är helt galet.

Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0