tjugonionde/februari

Hõla!
Det händer så mycket så jag hinner inte alls med! Idag har varit en dag med strandpromenad, rep och jobb. Hur bra dag som helst! Imorgon är vi lediga så då kommer vi hänga i Hurghada, shoppa lite, tvätta lite, äta MYCKET. Mat = livet. Muheheh.

Annars har jag hunnit med att bada och sola och vara på snorkelutflykt och showa och äta och byta boende och ha det så himla bra! Alltså, jag har varit vid ett korallrev på snorkelutflykten! SÅ HÄFTIGT! Höll på att dö när jag blev attackerad av en blå manet (attackerad går väl att diskutera men den var otrevlig) och brände mig på ryggen. Yeah. Annars fyller jag år på söndag och familjen kommer ner på tisdag! WOOPA!

Bjuder på en bild för att försöka väga upp för det faktum att jag varit urusel på att blogg på senaste tiden.



GlassarN. That's what I'm talkin'bout.


Kommentarer
Postat av: DJRIMBO

GLASSSSSARN!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-29 @ 22:48:44
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0