Välkommen hem till mitt rum #2



Här har vi min garderob. Titta så lite kläder jag har med mig. Buhu. Men det är bra att få sakna sina kläder lite, tänk så mycket fint jag kommer kunna ha på mig hemma sen som jag inte har haft på jättelänge! Kommer bli toppen! När jag mellanlandade i Svea påväg till Arabland så¨hann jag i allafall plocka på mig lite fler strumpor så: Strumphög - Check!



Något som gjorde mig riktigt glad var när jag insåg att jag har en tamburmajor. EN TAMBURMAJOR HÖRRNI! Det borde ju alla få ha. Där hänger jag min jacka och mina fina koftor och, självklart, Guldfisk-kepsen. Ska skriva upp på listan av saker jag ska ha i min lägenhet när jag väl skaffar eget = Tamburmajor.



En lite mer överskådlig bild. Där ser man lite av sängen och massa papper som jag repar på och min dator. Ligger på mage framför datorn där nu. Man ser även mina lycko-tofflor jag fick av Pia i julklapp. Man blir ju bara så sjukt glad av dem. Någon dag ska jag ta riktiga fashionbilder med de tofflorna. Det ni. På solen ligger mina fint vikta arbetskläder och väntar på att få jobba! Och kaffe i vänstra hörnet, of course.



Min soptunna. Bra att jag visar er mitt skräp. Men de här chipsen är helt brutalt goda. Det är mini-påsar - sweet chili pepper. Vi köpte 16 stycken sist på Spinnis, jag och Theo. Höhöhö.

Tänkte att jag ska visa er resten av lägenheten någon dag också, men man måste ju spara lite till senare också! Mye taeck.

Kommentarer
Postat av: linus

haha så söt keps! :D

2012-02-29 @ 20:50:59
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/
Postat av: linus

haha så söt keps! :D

2012-02-29 @ 20:50:59
URL: http://hermanssonlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0