elfte/januari

Igår var det ledigt, och det var Playa el Fañabé som gällde och sen repa låtar på balkongen (hej mina grannar hoppas ni gillar min sång). Kvällen kantades med tacos med familjen Nilsson, massa gegg i soffan och sen Disneylåtar och väldigt övertrött sällskap (jag var det övertrötta sällskapet). Satt och mimade och sittdansade till Aladdin. Sjukt bra dag faktiskt, sjukt bra!
Idag ska vi repa repa repa och sen ikväll blir det shower igen! Förhoppningsvis blir vi färdiga med showen vi gör nu och då har vi bara en enda show kvar, sen har vi gått igenom allt! HELT GALET JU! Sen ja, sen är det hej då Fañabe och hello Egyptland! Kommer bli crazy-fun bah!
Idag ska min syster och min mamma till STHLM. De ska kolla efter min kofta. Hur fina får man vara liksom? Det är så härligt med alla som ligger en så nära hjärtat. Det spelar liksom ingen roll att man är tusentals mil, öar och stora hav ifrån varandra. För ni är ändå alltid här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0