fjortonde/januari

Fattar inte hur jag kan bli beroende av vissa låtar. Har blivit helt galen i we found love med rihanna, trots att jag hört den en miljon gånger förut så NU har jag bara dött när jag har lyssnat på den. Shit man. Ibland undrar man ju.
Igår kollade vi på Lejonkungen på kvällen och jag höll andan och blundade när Mofasa dog. Det är så jävla sorgligt och den filmen är så himla fin men jag vill titta på den själv för den är så jobbigt jävla SORGLIG! Åh. Men det var mysigt. Innan det vann jag på 500 (kortspel) (SÅKLART vann jag) och kollade på show, började inte blöda i händerna när jag kollade men jag fick hålla tillbaka massa klappande vilket kändes... Tungt. Klappa sönder dina händer om du är taggad på show liksom.
Idag repade vi DE SISTA koreografigrejerna, nu är det bara lite staging och lite (massa) kötta in allt i hjärnan SEN är det klart för scenen! Kommer nog troligtvis åka till Egyptn i nästa vecka! Wahh!
Ikväll hägrar Ministars och ABBA-showen, sen blir det nog utgång! Imorgon är jag ledig men jag ska repa hela dagen. Faktiskt. För jag behöver repa. Jag undrar hur min kropp kommer reagera när jag kan allting sen, jag kommer vara så himla inställd på att repa hela tiden! Tur att det kommer två nya shower i maj som ska in i hjärnan, haha! Nu ska jag nog ta en liten promenad upp till Mercadona, köpa lite kaffe och lite hårt bröd och sen får vi se, kanske lite tomater och chips och sangria? Det är så spännande när man går till affären, man vet aldrig vad man kommer hem med. Helt plötsligt handlar jag precis som min pappa, haha!
Något jag verkligen saknar här är att gå och kolla i butiker. Jag har ju liksom inte haft tid för något sånt och jag brukar ju vara en ganska flitig besökare i stans alla affärer. Jag MÅSTE hitta något sorts köpcentrum i Egypten där jag kan gå lös på turbaner och haremsbyxor och pyramid-smycken.

Kommentarer
Postat av: Bella

Älskar att du skriver så mycket Marcus! Fortsätt så! Det är hur kul som helst att få höra om precis ALLT. Puss! :)

2012-01-14 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0