tjugoåttonde/januari

Ligger i sängen och har just ätit kvällsfika. Nam nam, macka och te och godia och nutella. Japp Pia, NUTELLA. Mina händer är sjukt torra nu, ska skaffa en handkräm kanske? Borde nog det. Och jag hade show ikväll, var så himla kul! Och galet!

Imorgon ska vi ha premiär för SOLTIMMEN på taket! Peppen är brutal. Har redan bränna från linnet idag för vi var och fikade på Cinnabon och satt i solen. Axel = RÖD. Men vad gör man inte för att få lite färg va? Dock tror jag det blir solkräm imorogn faktiskt. Måste ha solkräm imorgon. (Kaffet på Cinnabon var inte 100% heller. Man borde nog ta den lilla, för den stora var bara blaskig. Om ni någon gång befinner er i Hurghada och funderar på att gå dit alltså. Ta den lilla). Men imorgon blir det nog bara SOLTIMMEN och rep innan vi åker in till jobbet tror jag. Imorgon kväll är det dags för show igen! Woopa! (SÅG ATT JAG HAR EN NY FÖLJARE PÅ BLOGGEN OCKSÅ WOOPALANGA BAH!)

Testade för övrigt nudlarna här idag och... DE VAR GODA! Så jävla fett. Så jag ska köpa på mig typ 100 paket. Och jag måste köpa nytt kaffe snart också. Har inte ens varit här i två veckor. Bra kille liksom. Och vår spis har plast runt ena plattan som inte vill bort. Åh. Men jag är så himla glad ändå.

Värme-elementet på, nyduschad och fräsch och fikad. Dags att sova. Egypten levererar.

Kommentarer
Postat av: Pia

WAAAAAA NUTELLAAAAA! Bra. En förväntan. Vaknade nu. Var på Spyan igår. En rolighet. Ett prat. Snart? Okej bra.

2012-01-29 @ 14:10:33
URL: http://ternstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0