tjugosjätte/januari





YO! Är man sjukt dålig på att ladda över bilder från kameran och iphoine får man bidra med annat! Jag i mitt arabic room! Ska pimpa upp det med massa krimskrams har jag tänkt mig. Vill så gärna köpa ett sånt där guldigt arabiskt litet bord, men hur ska jag kunna få hem det? Så mycket jag vill ha. Men småkrims, oj. Kommer köpa ihjäl mig. Wah.

Idag har vi varit lediga och vi har varit hos en tandläkare för Elviras skull. Efter det åkte vi till ett köpcenter som heter Senzo-mall. Jag fixade passfoto, vi åt McDonalds och fikade och kollade i affärer. Och handlade på Spinnis. Som är typ en COOP. Hur bra som helst! Så nu är vi hemma och jag pluggar och facebookar lite omvartannat.

(PLUS att jag kom på varför jag inte har kopplat in iphone i datorn än. För jag kan inte. För jag glömde sladden hemma i Svea. Får kolla om Theo har någon, någon dag snart. Annars får jag nöja mig med skruttbilderna från min digitalkamera. Haha, min iphone tar nästan bättre bilder. L O L). Och pappa, den KAN inte varit sprillans ny, den var ju tametusan helt repig på skärmen. Kommer nog få fixa en ny hursomhelst. Kul.

Vi ska även börja med något jag tror kommer bli succé. Soltimmen. När det börjar lugna ner sig med rep osv ska vi sola en timme varje dag på taket här. Vi måste ju bli lite bruna innan vi kommer hem i allafall. Höhö. LITE bruna vi kommer bli. Just saying.

Kommentarer
Postat av: Sara L.

Du ser så där söt 'reseledare'-aktig ut. Som en svensk som jobbar på ett hotell i Egypten. Typ Sunwing. Just sayin'.

2012-01-26 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0