trettonde/januari

Ätit kinamat till frukost, var verkligen det bästa på länge.
Idag är det lite mulet på Teneriffa. Så himla bortskämd man blir med vädret när man är utomlands såhär, men så är det. Det är nästan så man blir lite deppig när inte himlen är blå, haha! JAG KAN KNAPPT TÄNKA MIG SVARTA SVERIGE NU JU!
På schemat idag står: Repa igenom allt vi har gjort hittills. Shit man. Japp, vardagsrummet på Oro Verde kommer vara fullt med dans och sång all day long så att säga. Go Marcus go! Vi har inte mycket alls kvar på sista showen nu så snart snart snart börjar allt på riktigt! Sen ska jag ladda över massa filer från Hannas dator till min dator. Bra dag, bra drag. Och ikväll är det 90s-show! Woopa!
Ikväll ska vi ha Disney-kväll och kolla på Aladdin. På engelska. Jag och Hanna var lite osäkra på om det verkligen är helt ok att kolla på Aladdin utan Peter Jöback och hon den där som sjunger Jasmin, men jag antar att vi får försöka. Kommer bli tungt. Vi kommer sjunga på svenska. Vi kommer sjunga med, ja.
Fun facts: Jag har klappat så mycket på alla shower här på Fañabe att jag blödde i handen igår efter showen. ASSÅ FATTAR NI HUR MYCKET JAG KLAPPAR ELLER? Sitter och hoppar och klappar och taggar så det inte finns ord!
Nu ska jag vara lite produktiv, ses säkert senare eller i morgondagen! (OCH kameran, som sagt, finns länkad i förra inlägget av (TADAAA!!!) Felicia om någon är intresserad av vilken det var. En annan systemkamera skulle jag inte heller banga på i och för sig. Men just den där är min lilla dröm. Åh).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0