sjätte/januari

Som vanligt sitter jag och dricker en stor kopp kaffe medan jag bloggar. Ska snart diska, raka mig, duscha och sedan repa vidare en stund innan after beachen som följs av mer rep, fix och sen middag sen björnshow och sen familjeshow sen säng.

Tre av fem. Mer än halvvägs i inlärningen av familjeshowerna. Känns sjukt bra faktiskt, nu är det bara två kvar sen är alla familjeshower inlärda! WOOPA PEOPLE! Efter det blir det Egyptlandet och sen så kommer den här bloggen vakna till liv på riktigt med lite bilder och annat sånt där som man vill ha på en blogg. Ska försöka bli lite brun tills dess också så ni kan få lida lite när ni ser bilder på mig. Muhehehe.
Alltså, jag fattade ingenting när jag gick in på facebook idag. Alla hade skrivit JAAAAAA! och var helt galna. Va? Vadå as-JA? Sen fattade jag. Fotboll. Tur att alla skrev det på facebook, för annars hade jag ju helt missat att Sverige vann JVM. Get a life.
MISS U ALL!

Kommentarer
Postat av: DJRIMBO

ahmen gulle!!! erbjudandet är väldigt lockande!! hur har du det?! vill egentligen veta all. men det tar vi när du kommer hem. men är alla snälla mot dig?! hoppas. annars kommer jag dit och dj'ar sönder dom.

2012-01-06 @ 17:43:58
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: DJRIMBO

hahaha... fotboll....

2012-01-06 @ 17:47:26
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: DJRIMBO

ishockey brushan.

2012-01-06 @ 17:47:51
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0