tjugoåttonde/juni

1. Jag tycker det nya blogg.se är jätteförvirrande, därav bloggtorkan.

2. Jag ska ta tag i det här med hur det fungerar lite successivt, så snart är jag nog på banan igen.

3. Det här var min dag: Solat, poolat, läst Carolina Gynnings bok, ZUMBAt och nu ska jag äta lunch innan jag går till jobbet. Så himla bra dag so far!

4. Har blivit introducerat till något som kallas Kinesen, en butik som har allt du kan tänka dig (alltså: skitgrejer du inte kan leva utan) och det är himla farligt. Planerar redan mitt nästa köp. Men det är toppbilligt! Så det är bra.

Imorgon är förhoppningsvis sista dagen med värmebölja. Sen blir det normalt väder igen. TJOLAHOPP!

Kommentarer
Postat av: DJRIMBO

ALLTSÅ HALLÅ LEVER DU ELLER JA MEN KLART DU GÖR OCH VAFAN VILL SE BILDER PÅ DITT PLACE OCH SÅ VA OCH JA JAG HATAR OCKSÅ BLOGG.SE SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET DET VAR ALLT HEJ.

2012-06-28 @ 20:41:51
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0