nionde/juni

Va pinsamt det blir när man säger att man ska bli sjukt bra på att blogga och sen inte bloggar på nästan en månad. Stelt. Men nu har jag äntligen lyckats få internetuppkoppling som ger mig mer än bara halvtaskig facebook-connection! Fantastiska värld!

Så, livet på Teneriffa, vad händer? Jo, det som händer är att vi fortfarande är inne i rep-period och att vi snart ska premiär för showerna och komma igång med jobbet igen. Alltså, DE NYA SHOWERNA ÄR SÅ BRA. Får typ andnöd. Och vi har ett grymt team här nere, både de i show och alla andra - SPA och Miniland osv. Kommer nog bli en toppen-säsong!

Nu har jag just ätit äpple och nudlar. Har blivit helt besatt av äpplen här. Vet inte varför. Igår var vi ute och kalasade och idag är vi lediga och ska käka middag ute för att det är Theos födelsedag idag! Så vi ska äta på ett jättebra resturang som heter Coeur de Filet. Intresseklubben antecknar. Jag ska äta pasta med anka och tryffelsås. Inte så äckligt nej.

Nackdelen med att ha förfest hemma hos sig är att man måste diska så jävla mycket glas dagen efter. Och att man måste slänga fyra påsar sopor. Och att man måste torka av alla bord. Men det var väldigt roligt igår hursomhelst. Började som sagt hos mig och sen var det utgång och kalas!
Jag har toppgott kaffe och har nyligen hittat nudlarna, äter popcorn och har börjat följa GLEE. Juste, jag har ett spanskt nummer också som jag ska dela med mig av sen så man kan nå mig om man vill ringa och det krisar liksom. Men jag mår bra och lever och har internet och nu ska jag banne mig hålla igång den här skrivarverkstaden så ni kan hänga med mig på Teneriffa. Hoppas ni har det fint och att ni saknar mig lite i allafall. Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0