andra andra/mars


Idag när jag vaknade somnade jag om och drömde att jag gick upp och gjorde mig iordning, käkade fukost osv. När klockan ringde var jag tvungen att göra om allt. Kul. Hursomhelst, har tagit världens skönaste promenad längsmed stranden på 45 minuter och nu sitter jag och dricker iste ur min nya Egyptiska kopp. Har det allmänt bra helt enkelt. Ska göra lite nytta nu tänkte jag, läsa lite papper osv. Lite för blåsigt för solning idag, så det är lika bra att passa på. Att inte sola alltså. Min röda rygg har blivit brun om några dagar kommer min familj och då har Sandra lovat att ta med sig brännolja så jag ska bli svart. Heheheheheh.

Ska prova göra kaffe också. Känns lite läskigt. Första gången i nya rummet liksom. Wahhh.

Kommentarer
Postat av: Jill

Jag saknar diiiiig! Skype snart? :D

Love you! <3

2012-03-02 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0