andra/mars

Idag har vi varit lediga. Vi har ätit och jag har köpt en kopp på Ramstore. Hur fin som helst! Och nu kan jag äntligen dricka kaffe på rummet! Tittade nog på koppar en timme, sådär länge som bara jag kan. När jag kom hem tog jag ett varmt bad och läste, sen avbröt jag harmonin med Big Brother, de är ju helt galna. Och jag blir helt galen när internet inte vill streama rätt som det är.

Hursomhelst, jag har köpt på mig massa chips (asså vi snackar så jävla mycket) och jag har varit och hälsat på i lobbyn på hotellet vi bodde på när vi var i Egypten med familjen sist! Jag fick en nostalgiattack, lite barn på julafton-style. Jag var så himla glad och hjälp vad det har förändrats på gatorna utanför det hotellet, det är ju därför jag inte har hittat det förut!

Nu är det dags för sängen, och eftersom att det är fredag i Egypten nu så innebär det att det är bara TVÅ dagar kvar och sen är det MIN FÖDELSEDAG!
Sov gott, och ät gott förstås. Shukran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0