tjugotredje/mars

Det är pyttelite kvar av tjugotredje mars och jag tänkte berätta 10 små saker innan jag ska sova.

1. Jag har ätit så mycket vinägerchips att det gör lite ont i munnen av all vinäger och salt.
2. Jag är grymt taggad inför morgondagens frukostomelett med ost och rödlök!
3. Jag är även grymt taggad på att sola imorgon.
4. Jag har skrivit en lista på allt jag ska göra innan det börjar närma sig hemfärd, på den listan finns bland annat "skriv listor".
5. Jag har hängt tvätt i hela rummet. Man blir fantastiskt uppfinningsrik av att bo i andra världsdelar förstår ni! Vem behöver tvättställ?!
6. Imorgon är det bara några dagar kvar tills jag kan beställa mina saker från asos.com, WOOP!
7. Hostmedicinen här smakar banne mig timjan! Väldigt märkligt då det brukar vara någon snuskig lakrits-smak på hostmedicin i vanliga fall. Den är är liksom nästan lite god?
8. Jag blir aldrig brun på låren. Men vet ni vad? JAG ÄR BRUN PÅ LÅREN. Fast jag känner mig inte så brun. Men innerst inne vet jag att jag är ganska brun.
9. Om lite drygt en månad kommer jag en sväng till Sverige igen! Längtar ni inte ihjäl er lite?
10. Theo sådde ett idéfrö om en pjäs i min hjärna så jag hoppas jag kommer kunna sova nu. Annars ska han få skit för det imorgon minsann!

(11. Jag gillar mitt team här så himla mycket och det kommer bli så konstigt att inte vara ett team längre om en månad. Så sorgligt).

(12. DÖR TAGGDÖDEN INFÖR LONDONRESAN I SOMMAR P!!!!!!!1111!!1!1)

Kommentarer
Postat av: Åsa / mammma

Men min käre son , tvättställ behövs väl men en tvättställning kan man kanske klara sej utan ;) .Ditt super team får väl hoppas på återförening , men jag håller med ni är grymma både på scenen och privat . Puss på dej <3

2012-03-24 @ 17:16:17
Postat av: Pia

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MIN LILLE MULLEBU KAN VI PRATA SNART ELLER????? <3 <3 <3

2012-03-24 @ 20:40:20
URL: http://ternstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0