åttonde/mars









Tyvärr var inte blogg.se så haj på att låta mig lägga upp fler bilder än såhär ikväll. Idag har jag varit ledig och spenderat dagen med min älskade familj som är här och hälsar på. Har varit helt fantastiskt härligt! Ätit god mat och njutit av solen och varandras sällskap, ungefär. Jag har ju fyllt år som ni alla vet och det kommer komma bilder på presenterna. Ja juste, ni kanske undrar vad det är för fantastisk kamera jag har fotat dessa med? JO MIN NYA KAMERA CANON550D WAZZUPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dog av glädje när jag fick den. Och jag har fått så mycket fina presenter i år att jag inte vet var jag ska ta vägen! Åh jag har så fina vänner, så fin släkt och familj. Önskar att alla vore lika lyckligt lottade som jag. Hursomhelst kommer det från och med nu bli mycket mer bilder på bloggen. Härligt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: DJRIMBO

OMG LOVEEEEEEE ITTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!

2012-03-08 @ 23:17:37
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0