nionde/mars



Fotograferar varandra med våra flashiga kameror. Börjar undra om vi är ett kamera-crew som är ute på semester! Jag och min syster är rätt häftiga faktiskt.



Går strandpromenader i så här fint väder med blå himmel, palmer och sand och hav. Lyckades bränna mig i ansiktet. Himla bra det där när man glömmer solskydd på näsan. Men rött blir brunt! Så snart så!



Min pappa och min mamma, båda två rödbrända med skyddande schaletter på huvudet. Solen i Egypten kan vara starkare än man tror. Men härligt har vi det i allafall! Här äter vi fish'n chips och hamburgare till lunch. Nam nam.



Kortspel på balkongen är ju standard. Häpp var det här och det slutade med att pappa tog hem spelet dagen till ära!



Efter en dag i konstant solsken blir man ganska trött. Mamma slappar efter kortspelandet innan hon och jag sprang ner till resturangen och kastade i oss kaffe innan jag skulle jobba. Sen började min jobbdag och deras semester fortsatte. Men åh va härligt det är att ha dem här.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gud så mysigt. Du är riktigt lik din far btw.. trodde först det var du. :) Kram

2012-03-09 @ 23:36:33
URL: http://jaensson.blogg.se/
Postat av: felicia.

håller med föregående talare! så himla lik din far!! vad fint!

2012-03-10 @ 13:05:54
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: Christoffer

sv: TACK!

2012-03-10 @ 23:35:11
URL: http://christofferjansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0