sjuttonde/november

Jag hatar när man sitter med datorn i något konstigt jävla ljus så att det blir som en spegel och så man inte ser själva muspekaren utan sitter som ett jävla miffo och letar. Precis det hatar jag. Precis just nu. Sitter i skuggan på La Flaca och har vad som förmodligen är den bästa internetuppkopplingen på sex månader. Har ju stängt ner mitt internet nu så det är WiFi som gäller nu. Till det dricker jag en Café con Leche och känner att tametusan vad livet är bra ändå. Väntar på mysigaste skypen, ikväll blir det näst sista rockshowen med teamet följt av utgång. Bra jävla lördag om ni frågar mig.
 
Har ledat på stranden och lyssnat på Podcast, och jag har ju insett att jag måste jobba lite på det här med att kanske inte alltid visa att jag tycker saker är skitroligt. Där ligger jag och Malin med lurar i öronen och jag ligger och gapskrattar för mig själv. Åt poden. Dock så tänker jag nu i och med att det måste se helt fantastiskt roligt ut från andras handdukar så kan jag bjuda på den. Kanske inte är en ultimat egenskap i alla situationer dock.
 
Har förmodligen handlat sista gången på Mercadona också. Lättnaden. Fört över alla pengar till mitt svenska konto. Tagit ut så jag borde klara mig. Börjar ställa in mig på att packa ihop mitt rum (vilket inte kommer bli så lätt för HUR FAN FICK JAG HIT ALLT?!) och bara njuta ihjäl sista Teneriffa-tiden. Sen blir det andra bullar, jäklar vilken resa mitt liv ska ut på nu närmaste året. Vågar knappt tänka på hur fantastiskt det kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0