tjugoförsta/november

Det är inte ens en vecka kvar nu. För idag är det onsdag, och på tisdag åker jag hem. Det är så himla sjukt men nu är jag verkligen redo. Vi har avslutat internet och bank-kortet är klippt. Nu har vi sista showen kvar av allt, sen drar vi. Herregud. Känns så jäkla galet.
 
För övrigt skulle jag nog kalla det att gå över gränsen när man sitter med mobilen OCH datorn på wifi-cafe. Liksom ärligt, vad händer? Mamma verkade tycka det var en bra idé med podcasten så Erika, jag hoppas VERKLIGEN att du är redo nu! För vi måste göra det här.
 
Idag ska jag även säga att jag saknar er alla därhemma, och jag längtar tills vi ses! Det blir nog så att ju närmare man kommer desto mer saknar man, för man kan liksom ta på det, att kan snart ska få kramas och skratta och dricka kaffe. Det är i luften. Har skickat jobbmail och försöker ordna upp också. WOOOOWOOOOWOOOOOOOOOOOO lalala försökte blogg från mobilen häromdagen men det gick inte så bra, ska försöka senare också. Exponera sitt liv på nätet är liksom under process så att säga. Låter så hemst när man säger det så, men det ju banne mig sanningen. Hörs snart alla! Woopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0