sjuttonde/oktober

 
Hey! Det har varit sjukt mycket på senaste tiden. Showschool har åkt, My har åkt, Tessan har åkt, Jenny har åkt, mamma och pappa har kommit och åkt. Jossan har åkt. Jag blev pirrig i magen och mitt i allt hoppade vi paragliding ner för ett berg på Teneriffa och nu är jag här. 
 
Veckan med mamma och pappa var hur fin som helst, mat och kaffe och strand och promenader och balkonghäng. Vi kom även iväg till Teide och åkte runt på ön, Frans var med såklart och äventyrade! Hoppas de hade det lika mysigt som jag hade det, trots att det var en massa sorgliga avsked just den här veckan. Jag tyckte i allafall att det var magiskt att få ha er här en stund!
 
Nu är det lite drygt sex veckor kvar av mitt liv här på Teneriffa. Det är ingenting verkligen och trots att man verkligen vill leva här och nu är det så himla svårt att inte blicka framåt och förbi. Vad ska hända sen, när åker vi hem och vad gör man då? I och med att jag inte kommer jobba igen förren (förhoppningsvis) nästa vinter så känns det tomt att lämna Lollo&Bernie, Grubb&Björnarna och After-Beacherna här. För jäklar vad jag älskar det. Men jag kommer tillbaka, det är jag säker på. Dock med lite nya resor i bagaget, och mer taggad än någonsin! Har såklart massa planer för när jag kommer hem, men jag ska inte droppa något här som inte är säkert. Det blir bara dumt. Så jag håller mina planer för mig själv än så länge och dricker en kopp kaffe och planerar vidare. Snart ska ni få veta.
 
 

Kommentarer
Postat av: papps

vi hade megastörtmysigt vet du ju väl :)
sköt om dig nu sista veckorna när du inte har pappsen som skämmer bort dig ;)

2012-10-17 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0