tjugonionde/oktober

Fyra veckor kvar. Idag är det den 29 oktober, och den 29 november sitter jag troligtvis hemma i Sverige igen. Så himla galet. Inte för att jag blir hemma särskilt länge, men ändå. Jag har så blandade känslor. Det kommer såklart bli bäst i världen att komma hem och krama på alla, dricka glögg, äta julmat och mysa i en röd kofta på julafton. Och jag har ju så sjukt mycket tokerier att se fram emot efter års-skiftet att jag inte ens kan fatta att det är mitt liv jag snackar om när jag berättar om det. Teneriffa har levererat så jävla mycket, jag har fått vänner för livet, haft världens bästa jobb, öppnat mig för nya möjligheter och känslor och vunnit så jävla mycket. Så mycket skratt och varma hjärtan får nog inte alla uppleva på ett halvår. En riktig WOW-säsong med fantastiska människor och upplevelser. Så jävla bra har det varit.

Jag kommer sakna det så himla mycket, men nya äventyr väntar - både känslomässiga äventyr, resor till andra sidan jorden och en fantastisk svensk sommar. Kommer definitivt köpa med mig en liten Lollo hem, som jag kan krama på när jag saknar det extra mycket. 
 
 
Nu sitter jag och luktar svett efter Zumban, så det är väl dags att ta tag i en dusch.
Sen borde jag banne mig städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0