if you want the fight i'll give you the fight but baby, get ready

Klockan är åtta och jag är vaken. En söndag. Varför? Jo, det var så att jag var i Norrtälje igår och träffade Emelia, och hon skulle upp och jobba i ottan = Marcus tar halv sju-bussen hem. HALV SJU?! Men det var ganska skönt ändå. Det har varit så lugnt och mysigt här på morgonen, jag har ordnat med disken och nu är det en stor balja kaffe i min NY-kopp som väntar. Hello.
 
Idag ska jag göra massa vettiga saker. Faktiskt. Planera och fixa och städa och träna. Tvätta. Vem vet var den här dagen tar mig. Men först ett avsnitt Smash. Så jäkla bra serie, musikalserie för er som inte sett den. Tips sånfall: SE DEN. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0