Välkomna tillbaka, gamla bekanta och nya vänner

Den artonde maj är det idag. Nu är det två dagar vi kom hem från Australien och vårt fantastiska äventyr tog slut. Vill ni läsa om det så tycker jag ni ska besöka vår blogg som ni hittar längre ner bland inläggen här i denna blogg. Hursomhelst, trots att det varit fantastiskt dessa tre månader, ett riktigt äventyr, så var det skönt att komma hem till sängen, kylskåpet, familjen och vännerna. Jag har saknat träningen riktigt mycket också så jag passade på att göra ett träningsschema en dag i Byron Bay som jag ska börja köra, dansträning. Så jäkla nice.
 
Det jag egentligen vill säga med det här inlägget är väl välkomna tillbaka, ni som hittat hit igen. Nu ska den här bloggen vakna till. Sommaren kommer börja med mini-showschool, jag ska jobba som FLY i sommar (flygande vikarie) i showteam och dricka rosévin i parker och fotografera och skriva och sjunga. Den här sommaren ska bli så jäkla bra. 
 
Och den börjar
Ett
Två
Tre
 
Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0