mina planer för dagen ändrades till:

1. Sola
2. Kaffe
3. Äta


Igår var det för övrigt, oj. Förnedringsfilm, fan va jag såg ut. Och jag lät verkligen som att jag var fem, vilket i och för sig var bra eftersom att det var den åldern min roll skulle vara i. Och Maja hade verkligen en jättemustach. Det var hur som helst jättejätteroligt, och det roliga slutade inte där utan jag följde med Maja hem och drack en kopp te och kollade på fåtöljerna hon har klätt om. Väldans fina fåtöljer, väldans trevligt umgänge. Igår var en bra kväll helt enkelt.

C, J, M & M måste för övrigt anordna en middag inom snar framtid. Det senaste kortet på oss fyra tillsammans är mögligt. 

(mamma spelade in desperata hemmafruar, ni kan vara lugna OCH till min lycka var det DUBBELAVSNITT vilket gjorde frukosten imorse oh så lyckad!)

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Jill

Aoooue. Det må vara ett citat från SatC, men du har rätt angående sista bilden på oss fyra! =/

Juli. När som helst nästan. Miss you! <3

2009-06-18 @ 01:00:13
URL: http://ladystarduck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0