Wawawiwa kiwi är en frukt tror jag

Jasådu. Kaffe är gott och jag är otroligt ledig idag. Skönt som inget annat.
I allafall, jag tänkte att idag ska jag skriva färdigt den där dansdagboken. Episod historiaarbete från helvetet gick sådär, jag har i allafall lämnat in det nu så vi får väl se hur det går med det hela. 
Egentligen skulle dansen vara inlämnad idag, men jag är ledig, hade de förväntat sig att jag ska åka in till Täby för att förmodligen (just my luck) mötas av en tom skola och utan att ha fått något alls gjort åka hem igen med dagboken i väskan. Nejdu. Och jag har tre säkrade MVG'n. Yippie-kay-fucking-yay baby.

Nog om skolan.

Igår var en bra dag. Jag fikade med Louise från Aussie och pratade mestadels engelska hela dan om allt möjligt, och det var mycket trevligt. Jag ringde folk jag inte pratat med på länge och folk jag pratar med varje dag. Folk jag gillar fruktansvärt mycket. Det var mycket trevligt det också.
När jag kommit hem åt jag en jättegod middag - fläskfilé/svampgryta och drack herrljungacider till maten. Jag tror i allafall att det var herrljungacider. 
Jag skulle städa, vilket resulterade i att jag drog igång Hairsprayfilmen på högsta volym (jag trodde ett tag att jag sprängt högtalarna på TV'n när ljudet plötsligt försvann) och sjöng med. Skrek med. Dansade lite psyksjukt. Lite städat blev det i allafall. Jag kom under städningen att tänka på att jag för en vecka sen råkade välta en tallrik pyttipanna med lösa ägg på min hylla och golv. Som tur var hade jag torkat upp det för längesen.
Lite träning hann jag också med, sommar 2009 har inte riktigt varit min högsta prio under de senaste veckorna av mitt liv. Och jag köpte en sololja och sunshades som nu finnes att hitta i mitt rum.

Jag och Pia ska åka till Frankrike om två månader, MINDRE än två månader - WOAAA!!!
MYCKET, MYCKET TREVLIGT!

Det är väl ungefär så det ser ut just nu.
Ikväll ska jag träffa Erika, YAY!
Imorgon ska jag träffa först Molly och sen Pä, YAY!
På söndag ska jag träffa Paddan, YAY!

Mitt liv är Yippie-Kay-Fucking-Yay.
Jag har en miniräknare.

Kommentarer
Postat av: Pä

PÖZYIYAPOW <3

2009-06-06 @ 00:04:07
URL: http://ternstrom.blogg.se/
Postat av: Pia

När du äntligen har skaffat dig en ny blogg och allt ska du väl för fan skriva i den också. Bö. Jag saknar dig till tusen och vi ska verkligen till Frankrike och jag dör på det. Mitt kamerabatteri har dött btw. Yes. -.-

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖZYIIIIII <3

2009-06-14 @ 22:20:55
URL: http://ternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0