hobz

Jag vann inte tävlingen. Bu. Jaja, det skadar ju aldrig att försöka liksom. Idag blev jag i princip klar med alla julklappar. Skönt. Bara pyttepyttelite kvar, men det kommer bli toppen.

Igår var jag hemma hos kära Pia, och vi var uppe hela natten och spelade in en musikvideo. Hur kan vi vara så grymma liksom? Jag vet typ inte. Men det blev verkligen sjukt bra. Muhehe. Dock kändes det som väldigt tidigt när vi var tvugna att pallra oss upp klockan halv nio för att hinna med allt. Dock, SÅ VÄRT. Imorse var det intellektuella disskutioner om världens mysterium och under som gällde. We're so deep man.

Jag älskar det här med jullov. Nu ska jag sätta upp typ tre tomtar. Tomtar är tradition och fint och gosigt men när min julpyntspåse kom fram så kände jag bara nej. Men jag måste ju sätta upp en liten här och där i allafall. Inget satsigt i år gällande tomtar. Annars ska jag städa, läsa Kat von D's bok, lyssna på musik och ikväll klär vi granen. NU SKA JAG SLÅ IN PAKET HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0