SHOW ME YOUR TEETH

Ah tjena.
Jag har varit hemma i 1,5 timme och jag har varit galet produktiv. Jag har betalat min telefonräkning och beställt ett nytt telefonabonnemang. Så jävla grym. Mitt abonnemang jag har haft hittills som heter TELENOR suger röv, skaffa aldrig telenor om du är smart. En ny era ska börja. Den heter TELE2 och kommer ge mig 3000 fria sms i månaden. Hur grymt? Jävligt grymt. Allt detta, för bara 19kr. Palla att det flyter.

Ikväll borde jag verkligen få lite plugg gjort. Men det lär ju inte gå särskilt bra, med min nya taktik vilket innebär att inte göra någonting vettigt alls utan bara chilla runt och leva livet. Det är ju också rätt fett, men det jag BORDE göra är:

- Skriva loggbok
- Börja med engelskan
- Börja med samhällskunskapen
- Läsa böcker om teatertekink och regi

I'll get back to you with the results.

(BY THE WAY BÖRJAR DESPERATE HOUSEWIVES IKVÄLL, HUUUUUUUR NICE ÄR INTE DETTTTTT!!!!11!!!!!1!111!1!1!!1!!!!!!!!!!!1!!!!1!!!1!)

Kommentarer
Postat av: Paddan

Telia Max 25, 5000 fria sms och ringa gratis till alla med Telia - läs: MIG!

2010-10-09 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0