nittonde/december

En full dag.
Igår var det kultur med Svansjön på dasens hus, sjukt bra föreställning av Benke! Och alla andra dansare, förstås! Efter det drog vi till GRILL på Drottninggatan, OJ vad jag kan rekommendera det. Det var helt magiskt gott. Söndagsbuffé med massa kött och massa sås och massa sallad och massa annat. Nam nam. NAM.

Natten spenderades med julklappar och glögg med käraste Pia, fick en toppfin ring, toppfina örhängen och toppfjädriga tofflor, haha! Så sjukt kul! Bilder på allt kommer kommer kommer.

Idag har jag sprungit tusen varv runt STHLM, varit på Söder och i City, vaccinerat mig och klippt mig, köpt julklappar och ätit pommes frites. Julklappen till mig själv var gudomlig, en tröja som är så fin så fin. KOLLA IN BAH!

/WEBCAMERA MUCKAR SÅ BILD PÅ DEN KOMMER SENARE DET MED BRA DRAG MANNEN/

Peace bitch

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag skrattade mig fördärvad när jag läste var ni varit :)

mvh Papps

2011-12-28 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0