artonde/oktober



Att ladda kamerabatterier är ungefär som att tvätta.
Man tycker det är jättejobbigt tills man inser att man egentligen inte gör någonting när man gör det.
Hursomhelst.

Idag har jag inte gjort så mycket som man kan tro. Men det har ju faktiskt varit jättetråkigt väder idag. Jag har kollat på några avsnitt av "V" (för övrigt, toppbra serie!)
Fikat med syster.
Och nu kollar jag på biljetter till the U S and A. Så jävla klockrent. Dör taggdöden. 18 november till och med 11 december kommer jag vara där, med 99% säkerhet! GALET!

Annars hoppas jag på det bästa och lyssnar på B och P konstant. Jag tröttnar aldrig på musik jag gillar. Så bara är det. I guess I see you later blogjunkies. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0