tionde/oktober

Läste ut en bok igår minsann. Är så glad att mitt intresse för att läsa har växt tillbaka igen, för det är så fantastiskt rogivande och härligt. Har inte bitit på naglarna sen jag bestämde mig för att sluta för snart en månad sen heller, så det är också en riktig vinst (trots att det känns lite knasigt att inte ha sönderbitna fingrar bah). Rummet börjar se vettigt ut, med viss rensning och sortering, veckan planeras och ikväll ska jag dansa. Såg också Beyonces dokumentär idag för andra gången, bara för att den är så vacker och inspirerande. I don't have to proof anything to anyone. I just need to focus on what I want to do and what I want to say to the world. Hon är så jävla häftig.

Min mamma ska på femtiotalsfest i helgen.
Så imorgon ska jag agera personal shopper.
Vissa har det bra liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0