elfte/april

Idag är det onsdag den elfte april och det är nitton dagar kvar tills jag kommer hem till Svea.

Igår skypade jag med världens bästa Bella. Åh va du är bra vännen! Längtar tills jag kommer hem så vi kan sitta och gapskratta och dricka te och äta massa godis! EN MÅNAD BAH!

Jag har blivit förkyld igen. YIPPIE! Eller? Sjukt irriterande, så jag försöker att inte vara ute så djävulskt mycket men det är ju drygt att vara inne när det är sol sol sol. Men what to do liksom? Har insett att jag har så himla mycket roligt att göra när jag kommer hem, ska skriva en dag-för-dag-lista så jag verkligen hinner med allt. Och lägga upp en budget, haha. Så att jag verkligen har råd med allt. Det är ju fortfarande oklart hur det kommer bli med min semester, hur lång den blir osv. 

Övrig information är att min tvål har förvandlats till en peeling-tvål för att jag har på något sätt fått fast massa sand på den. (INTE på den bästa olivtvålen utan den ruttna vita vid handfatet, don't worry mom). Jag följer OTH med största spänning och ska försöka köpa de sista sakerna innan hemfärd imorgon. Alltså hur sjukt är inte det. Kommer såklart inte vara de sista sakerna. Men tanken på att det skulle kunna vara det. Lord. Har fortfarande inga tider för när jag kommer hem så det är det jag väntar på nu. 

Mycket väntan, mycket taggning, mycket planering och mycket att göra innan vi far hem. Så himla sorgligt kommer det vara, den sista föreställningen. För vi är tametusan ett hejdundrande team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0