tjugosjunde/augusti

Sitter i köket och dricker en kopp te. Manzanilla-te. Kamomill-te på svenska. Har ju blivit så himla spansk nu sen jag flyttade till Teneriffa! Not. Nog för att jag bor i Spanien men mitt spanska vokabulär är ju rätt rostigt i ärlighetens namn. Skulle verkligen vilja bli bättre på spanska. Jag har ju blivit mycket bättre på att förstå spanska. Men prata, mja på den.
 
Om en dag kommer världens bästa Bella hit. Åh va det kommer bli bra! Vi är taggade till tusen och det kommer ju vara en vecka av non-stop garv och en hel del härlig catching up! WOHO!
 
Alla som vill se det bästa som finns kan kolla på Beyonces senaste konsert typ 13 minuter in i den och svimma av.
 
Snart bokar jag och Jossan Australien. Sen jävlar kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0