nittonde/midnatt/tjugonde

Göra nice show.
Äta nudlar och dricka citronte.
Prata med Erika på skype.

Bra. Jävla. Kväll.
Imorgon är det ledigt och då är det träning, solning och slappning som gäller. Kommer säkert göra tusen andra grejer också, som det alltid blir på ledig dag. Tror kanske det skulle vara bra att skura golven. Hur mycket vuxenpoäng få jag om jag gör det? Typ en miljon.

Annars är midsommar planerat, hämtning från Arlanda kirrat (Jenny ska hämta mig i limousin) och taggningen inför Göteborgshelgen brutal. London prellat och femton dagar kvar tills familjen kommer. Livet leker. WOOPA!

Kommentarer
Postat av: Åsa / mammma

Du glömmer inte att din familj också kanske vill träffa dej under midsommar och att din syster yster fyller då . Puss

2012-02-20 @ 11:23:39
Postat av: m. marcus

Mamma, jag har ju planerat med Anna Nyström att alla ska vara hemma hos oss. Hahahah, så biffen är kirrad liksom!

2012-02-20 @ 16:19:21
URL: http://headphoneflex.blogg.se/
Postat av: Åsa / mammma

puss på er :)

2012-02-21 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0