tolfte/februari

Jessie J är så jävla grym jag orkar inte hej hej.
Hursomhelst. Jag har hittat världens bästa hemsida med världens snyggaste kläder och Pia och jag ska verkligen till den butiken när vi åker till London. Varsågod Marcus plånbok, där kan du köpa ett plagg. Bra.
Det ver inte alls det jag hade tänkt skriva om dock. Jag har minsann påbörjat ett projekt jag har pysslat med länge i hjärnan men inte fått ner på skrift. Ett manus till en ny pjäs. Jag tror det kommer bli riktigt bra faktiskt. Har såklart massa förarbete framför mig nu, så därför tänkte jag höra om det finns några som har mammor som kanske skulle vara intresserade av att vara med i det förarbetet. Det är inte läskigt alls, man svarar bara på några frågor om hur det är att vara mamma osv, tar kanske en kvart och det blir via mail (kommer intervjua några personligen men de kommer jag kontakta personligen). Och ingen annan kommer veta svaren än jag, jag vill bara undersöka det för min egen skull då jag (uppenbarligen) inte har erfarenhet av att vara mamma själv. Det är ca 10 frågor. Så OM er mamma skulle kunna tänka sig att vara med, skriv gärna en liten kommentar här eller maila mig på [email protected]
Idag är en väldigt lugn dag hittills annars, ska nog upp och sola lite på taket snart. Sen ska vi repa inför tisdag. Efter tisdag kommer det vara så knasigt att inte ha något att repa på. Eller jag kommer ju ha saker att repa på hela tiden, för jag är ju inte helt hundra på allt än, men liksom något nytt. Om 23 dagar kommer min familj hit - längtar sönder!
Catch you later - don't forget to talk to your mom! (L O L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0