trettonde/februari

Idag är det måndag = LEDIGT! Så morgonen började med att jag och Theo tog våra trötta ben och gick bort till Metro för att handla. Jag vet inte varför, men han börjar nog tycka mitt nudelätande går lite över gränsen. Bara för att jag köpte tolv paket nudlar idag. Det är ju så gott och bra och nam nam! Hur ska jag kunna sluta? Kommer inte gå. Hursomhelst köpte jag SOYA (HURRA HURRA HURRA!) och en nu soppa som jag ska prova göra till lunch har jag tänkt, potatis-purjolökssoppa. Tror det kommer bli en hit faktiskt. Äter frukost nu, mackor med philadelphia och marmelad och te och iste som smakade skrutt så jag ska nog inte dricka upp det.

Om lite drygt en timme ska det solas på taket om vädret tillåter, sen vid klockan tre ska vi iväg och kolla på ringar i en butik här som tydligen hade riktigt trevliga priser på sånt. Hur kul som helst! Middag blir på Café del Mar och sen ikväll ska vi repa lite inför Valentin-dagen som är imorgon.

Catch you later, gatorzzzzzzzzzzzz'.

Kommentarer
Postat av: danne/papps

variera kosten pöjk annars ramlar tänderna ur ;) Ditt artistnamn får bli noodles ha ha ha... ha det underbart. nu ska jag ut i kalla gropen o bryta på grovkablar .mvh pappa

2012-02-13 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0