tredje/januari

Idag är det tisdag och vi är lediga. Men jag ska vara duktig idag, eller duktig, SMART kallas det - och repa texter osv osv så att det här kommer in i mitt lilla huvud någon gång. Dock är det inte så jättefint väder idag så det var synd för jag hade tänkt glassa sönder på balkongen samtidigt. Men nehe. Ne.

Idag har jag hemlängtan. Massa massa hemlängtan. Vill sitta hemma vid mitt köksbord och dricka kaffe och krama på min familj osv osv. Så jag saknar er därhemma. Hoppas bara det är en liten svacka. Ni är så fina, älskar er <3

OCH GRATTIS MOLLY PÅ DIN 18ÅRSDAG! HOPPAS DEN BLIR FANTASTISK!

Kommentarer
Postat av: danne/papps

älskar dig oxå lillgubben :) rätt va re e så ses vi ju. ha det härligt . papps

2012-01-03 @ 17:35:55
Postat av: Pia

så var det det där med att blogga ocksåååå vaaaa. menne. geg. pluplu <3

2012-01-05 @ 23:28:29
URL: http://ternstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0