Välkommen hem till mitt rum #1

Ni därhemma undrar säkert hur det ser ut runt mig när jag sitter här och knapprar på datorn. Så jag tänkte att jag skulle ha en liten rundtur på mina kvatratmetrar så ni få se en liten glimt av hur jag har det!



Det man möts av när man kommer till min dörr är en skylt i form av ett moln som det står Marcus i. Himla fint! Såna saker blir man glad av! Det var en av flera saker de hade förberett inför min ankomst, mina fina showare här. Så min entré är bara den jättefin!



Tygpåskillen. Japp. Tre stycken fick följa med hit och de är lite utspridda och byts ut omvartannat. Jag älskar mina tygpåsar. De är så praktiskt opraktiska och passar till det mesta! Woop woop!



Mitt nattduksbord är nästan helt täckt av grejer. Men jag gillar det. Lady Gaga-boken, såklart. Lite fler pocketböcker, ett glas med mina småprylar, mina ringar på ett fat och ett fotografi av mor och far. Kaffekoppen är också standardinredning.



Spegelbordet. Fotografier, solglasögon, flugor, parfymer. Saker man behöver för att se bra ut och för att må bra inombords. Appropå att se bra ut, det är galet svårt att hitta en bra hårspray här! Men jag ska lyckas! Den jag har nu funkar, men det är liksom inte där än. Uppdrag Egypten - Hitta den bästa hårsprayen!

Del 1 av min guide-till-Marcus-rum-galaxen! Snart kommer uppföljaren, missa inte det! (Lol att jag leker cliffhanger på min blogg. Dags att skärpa till mig).

Kommentarer
Postat av: felicia.

ROLIG DAG KANSKE!!! hehehe. ah shit, vi har typ bytt pa-idé 14 gånger! just nu gör vi typ en film om vårt liv. hahaha. jesus. eller typ ironiserar över hipzzzters! så vi får se! imorgon blir det cheap monday-visning! vilket fint rum du har! tur att du tog med gaga-boken!! (och HAHAHAHAHAHHA moln-namnskylten har RÖDA bokstäver. visst var det din favoritfärg????

2012-01-30 @ 22:07:50
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/
Postat av: Pia

åååeeehehe en liten bild! guue ska jag längta efter dig lite mer eller?!?!? skype snart? jaa lalala. ett message tack.

2012-01-31 @ 00:17:20
URL: http://ternstrom.devote.se
Postat av: Anonym

Var står det om den bezzta roomin i världen?

2012-01-31 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0